torstai 20. syyskuuta 2012

Töihin valmistautuessa ja muuta puuhaa

Jepu, tässä jossain sairastelun välissä olen siis hankkinut itselleni osa-aikatyön, jota vähitellen aloittelen. Töiden etsiminen jatkuu silti edelleen, kun kyseinen duuni on sen verran osittaista, ettei sillä itseään täysin elätä. Tosin, osinhan olenkin kotimamma. Mutta ihanaa, saan kohta taas jostain palkkaa ja palkkakuitin, ja muutenkin, olla osana aikuisten maailmaa.

Juoksuharrastus on ollut jäissä pari viikkoa. Eka viikko meni tarpeellisena taukona, nyt alan olla kateellinen kaikille lenkkeilijöille jotka vastaan tulee, ja meilläpäin niitä tulee vastaan usein. No hö. Päätin, että puolimaratonit mun osalta jatkuu (jei!), nyt olisi sitten sellainen 20% ajasta vähentäminen tavoitteena ensi vuoteen. Mutta talvihan se on edessä ensin, eli rennosti otetaan.

Juoksun lisäksi oon perinteisesti harrastanut musiikkia, mutta sekin on nyt ollut vähissä, jonkinlainen low energy-kausi menossa ilmeisesti. Sen sijaan olen kanavoinut itseilmaisuni ruoanlaittoon. Ehkä siitä onkin perheelliselle (ja sen perheelle) enemmän iloa? Vaikka tili ei oikeastaan kärsisi shoppailua, käyn nyt joka päivä postilaatikolla kärkkymässä, joko Amazonilta tilattu "how to eat" olisi saapunut, ja keittokirjoja pyörii muutenkin siellä täällä, kirjastokappaleita ja omia.

Näiden välissä vielä haaveilen omiani, jotka ovat niin omia, etten kehtaa kirjoittaa niistä edes anonyymissa blogissa (ainakaan vielä). Olen ehkä lievästi taikauskoinen.

Ei kommentteja: